Servicepeiling

Een man een man, een woord een woord, gewoon zoals het hoort? Doet jouw bedrijf of organisatie wat het belooft?

Weet je hoe je klant het beleeft?…

Offerte aanvragen of direct boekenMeer info
Als bedrijf wil je je beloften waarmaken, je wilt daadwerkelijk waarde toevoegen. Dan moet je ja ja zijn en je nee nee. Maar heb je wel de tijd om het te monitoren. Peil je de mening van je klant? En dan bedoel ik op een onafhankelijke manier, waarbij de sociaal wenselijke antwoorden uitblijven, maar waar daadwerkelijk feedback wordt gegeven en opbouwende kritiek.
Is het serviceniveau dat je als organisatie na wilt streven wel voldoende geborgd in je organisatie? Wat voor processen zijn er? Is er een blauwdruk voor elk scenario? Bedenkt men creatieve oplossingen? Hoe zit het met de dienstverlenende houding van het personeel dat contact heeft met de klant, is het onbegrensd? En hoezeer is de interactie met de klant van invloed op het imago dat de klant van jou heeft?

Servicepeiling

Ontdek de voordelen voor jouw organisatie